چرا احساس می کنم من خیلی خشک دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا احساس می کنم من خیلی خشک دیالیز

بیمار: من مرحله 5 CKD و من در دیالیز برای سال 4 و نیم پیش هستم. با این حال، من همیشه احساس می کنم از دیالیز بیش از حد خسته هستم. می تواند شما را به این دلیل به من بگویید؟

دکتر: این شایع است برای بیماران دیالیزی باید احساس برده می شود. این است بیشتر احتمال دارد به دلیل افزایش فوق العاده تصفیه.

به طور کلی، به بیماران آسان و ایمن با دیالیز زندگی، پزشکان در مرکز دیالیز ابتدا باید بیماران وزن خشک تعیین و مایع صحیح برای دو جلسه دیالیز افزایش یافته است. با این حال، ناراحت کننده برای بیماران مبتلا به مرحله CKD 5 نارسایی کلیه است و یا کنترل مصرف مایعات خود را به شدت به عنوان پزشکان توصیه. هنگامی که مقدار اضافی از مایع در طول جلسه دیالیز می نوشند، اولترافیلتراسیون بیشتر مورد نیاز است برای حذف مایع اضافی است که می تواند بیماران احساس راحتی می برده می شود.

در اغلب موارد، این احساس ممکن است توسط فشار خون، گرفتگی عضلانی، تهوع، استفراغ و یا ناراحتی های دیگر همراه است.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که بسیار مهم است برای بیماران دیالیزی برای نظارت بر میزان مصرف مایعات خود به شدت. اگر شما هنوز هم نمی دانم چه مقدار مایع شما می نوشند، شما می توانید یک دکتر اینترنتی به طور مستقیم مشورت کنید.

به منظور بهبود کیفیت زندگی، فشرده سازی داغ درمانی می تواند مورد استفاده قرار گیرد چند درمان های دیگر مانند حمام دارو، حمام پا، طب سوزنی. همه این درمان ها خارجی و عوارض جانبی ندارد. اگر شما هنوز هم برخی از خروجی ادرار و یا عملکرد کلیه، این درمان همراه با پزشکی میکرو چینی Osmotherapy داشته باشد، آلودگی پاک کردن درمان خون یا سلول های بنیادی ممکن است حتی کمک گرفتن از دیالیز خلاص شدن از شر و یا حداقل کاهش فرکانس از دیالیز.

اگر شما هنوز هم هیچ چیزی در مورد مطالب قبلی روشن می تواند از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com فرستاده و یا سوال خود را ترک در فرم زیر.





:: برچسب‌ها: درمان بیماری های کلیوی مزمن، مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، دیالیز، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: